9.01.2015

Jeden z najlepszych naturalanych nawilżaczy!

Witam was cieplutko! 

Dzisiejszy post będzie o rewelacyjnym niemieckim kremie praktycznie na wszystko (!), niestety  bardzo mało znanym w Polsce.

Czytajcie, czytajcie! ;)



Tworząc ten wpis chciałam zaczerpnąć dokładnej wiedzy o tym kremiku, niestety nigdzie nic nie znalazłam w naszym języku, a jedynie w niemieckim (tutaj sobie odpuściłam :D)! Wujek Google poddał się. Jedyne źródło, które miałam to stronka z której mój chłopak go zamawiał.


To jak ja go odkryłam?
Dzięki mamie chłopaka ;)! Mój, zawsze miał problemy z dłońmi, szorstkie wysuszone, pękające między palcami. Używał przeróżnych kremów od naturalnych po te "najlepsze" drogeryjne...
i nic.
    Oczywiście przez chwilę było wszystko, pięknie, ale po pierwszym umyciu rąk, zaczynało się.
Pewnego razu dostał od mamy ten krem i uwaga...
wreszcie coś zadziałało!
A ja podłapałam temat i wsadziłam tam swojego nosa ;)


A teraz o bohaterze!
Jest to naturalny z wysoko wartościowymi składnikami roślinnymi krem,a do tego z aktywnym tlenem. 
   Swoje właściwości zawdzięcza właśnie dzięki niemu, ponieważ transportuje krem do komórek skóry, a wiadomo, że one bardzo go potrzebują ( bez niego między innymi starzeją się i obumierają). Konsystencje ma gęstą, ale łatwo się go rozsmarowuje, szybko się wchłania( ogromny plus)
nie jest tłusty, a jego zapach... cudowny! Strasznie mi coś przypomina, chyba dzieciństwo, może mama go używała...




Najlepiej stosować:

-na trądzik
-zmniejszenie i wygładzenie rozstępów 
-do leczenia blizn i rozstępów 
-po poparzeniach, rozcięciach, obtarciach, podrażnieniach skóry 
- po zabiegach chirurgicznych 
-oraz dla niemowlaków 
-idealny dla wrażliwej i alergicznej skóry/cery
-przeznaczony zarówno na młodzieńczą jak i dla starszą skórę

Skład:


Niektórym mało mówi, więc:
Olejek z aktywnym tlenem Arachis Hypogea oraz ekstrakty między innymi z melisy, świetlika, nagietka lekarskiego, szałwii, rozmarynu, kwiatu lipy.


Wady:
Dwie i nie związane z działaniem. 
Cena oko. 70 zł przy 50 ml, oraz dostępność. Stacjonarnie chyba tylko w Zielonej Górze
w ekologicznym sklepie oraz poprzez ich stronę.

Niestety przez cenę, nie stosuję go wszędzie tam gdzie by mi się przydał, więc co do tego to nie mogę się wypowiadać. Głównie używa go Grzegorz (jest to jego drugie już opakowanie), ja jak już na ręce w czasie zimy i popękane usta i od razu przynosi ulgę i nie potrzebuję stosować innych rzeczy na dłuższy czas. Muszę dokończyć wszystkie inne moje kosmetyki, a wtedy z nim poszaleję :D

Polecam wam serdecznie! 

Znacie może ten produkt, albo słyszałyście o nim?
Polecicie jakiś produkt tego typu?

33 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym kremie. Przydał by mi się, bo mam strasznie suchą skórę, ale skoro jest taki drogi to w najbliższym czasie na pewno go nie kupię. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu już są rezultaty! Zacznijmy odkładać :D

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie , fajnie że o nim napisałaś :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    divineorchid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziwię się, że nikt go jeszcze nie recenzował ;)

      Usuń
  3. nie używałam, ale skoro jest najlepszy muszę spróbować :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ja również nigdy nie słyszałam o tym kremie, chyba czas go wypróbować.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatny post , lubię takie
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie brzmi, bardzo fajnie i sympatycznie piszesz :)
    http://turkusowe-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy kremik:-) Szkoda ze nie jest lepiej dostepny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super krem:)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwidzięczyć ♥Mój blog♥ buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nim, ale zdecydowanie brzmi świetnie! :))

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o nim, a szkoda bo lubię kremy ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym kremie i zdecydowanie mnie zainteresował! Szkoda tylko, że cena taka wysoka, no i ten brak dostępności :/
    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nigdy o nim nie słyszałam a wydaje się być idealny :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, muszę się bliżej jemu przyjrzeć, Pozdrawiam!
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. a mój blog to www.annanblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy produkt ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Można link do strony?? Bo całkiem ciekawy ten produkt :)

    Zapraszam http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie wyglada, musze sprobowac!
    super! Zapraszam do wspolnej obserwacji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. niemieckie kosmetyki tak jak słodycze, o wiele lepsze niż w Polsce :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D chemie też mają sto razy lepszą :D

      Usuń
  19. przyznam się, że nie znam :D

    P.S. Dziękuję za odwiedziny i z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię niemieckie kosmetyki, ale tego kremu nie próbowałam:)

    Pozdrawiam :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę to cudeńko na oczy :) Ale zapowiada się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy o nim nie słyszałam, ale po przeczytaniu chętnie wypróbuję :)

    http://neverlosefaaith.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja? jeśli tak- daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe świeczki wyglądają uroczo na zdjęciach :) Fajnie jest dodawać takie urozmaicenia do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czegoś takiego potrzebuję :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każde słowo,
Jeśli zaobserwowałaś mnie, napisz mi o tym. Odwdzięczę się tym samym ;)