11.09.2015

Produkty Alterra

Witajcie 

W moim rodzinnym mieście nastała typowa jesień, szaro, pada i zimnoo.. Otulam się ciepłym kocykiem z kakałkiem w otoczeniu świeczek i lampioników i podsumowuje produkty firmy Alterra, które można znaleźć na Rossmann'owskich półkach.




Krem pod prysznic bio pomarańcz & bio wanilia


+ cena! w promocji kupiłam go za około 3zł
+ dostępność 
+ w miarę naturalny skład, ale można się przyczepić
+ nie wysusza skóry 
+ wydajny mimo małego opakowania


- zapach... okropnie mnie drażni podczas mycia i przez to nie relaksuje... przypomina mi aromat do ciast o zapachu pomarańczy. Jedyny żel pod prysznic który nie wąchałam i od razu wrzuciłam do kosza, ponieważ na innych vlogach i blogach dziewczyny tak się nim zachwycały
- nie pieni się i trzeba bardzo dużo go wytracić aby pokryć całe ciało
- nie zauważyłam znacznej poprawy w nawilżeniu skóry podczas regularnego stosowania 

                                                                        


SOS balsam do ust z organicznym olejem z nasion granatu

+ cena około 4 zł
+ dobre nawilżenie 
+ fajny "wodny" połysk
+ zapach
+ dostępność
w miarę naturalny skład, ale można się przyczepić
+ sprawdza się w roli "usztywnienia" brwi oraz rzęs, również je lekko przyciemnia
+ wydajna

- podczas wakacji na Korfu zostawiał na ustach biały nalot
- bardzo długo się wchłania

                                                                                                
                      
                  Krem nawilżający na noc z winogron & białą herbatą


+ "Zawarty w kremie kwas hialuronowy i Pentavitin w optymalny sposób regeneruje skórę w nocy"
+ "Ekstrakt z białej herbaty przeciwdziała powstawaniu pierwszych zmarszczek, będących oznakami starzenia się skóry"
+" Olej z oliwek oraz ekstrakt z pestek winogron mają zdolność wygładzania skóry i pielęgnują ją tak, aby była piękna i gładka"
+  bardzo dobry skład jak na krem w śmiesznie niskiej cenie. W promocji
 kupiłam go za około  3 zł
+ nie zapycha
+ nie podrażnia 
+ szybko się wchłania 
+ dobrze nawilża 
+ nie powoduje wysypu 
+ poprawia stan cery 
+ bardzo wydajny, używam go od trzech miesięcy 2 razy dziennie i nadal jest! A nie oszczędzam go ;)
+ nawilża, wygładza, redukuje suche skórki
+ wygodny w użyciu
+ małe opakowanie "tubka", fajnie się sprawdza np. w podróży 
+ naturalne składniki 
+ w moim przypadku wypada lepiej niż kremy, które kosztowały powyżej 100 zł
+ zapach całkiem w porządku 
+ dostępność 

- brak!


 Podsumowując 
Jak najbardziej polecam te produkty. Moim największym hitem jest krem na noc. Gdy się skończy planuję wypróbować inne z tej firmy, a jeśli nie znajdę lepszego to na pewno do niego wrócę. Bo za takie pieniądze warto! Pomadka całkiem przyjemna i warta wypróbowania. Jednak jak dla mnie nie pobiła mojej ulubione pomadki z peelingiem marki Sylveco. Co do żelu, nie kupię go ponownie, chyba że inny zapach. 

Na pewno do koszyka wpadnie mi jeszcze peeling oraz szampon tej marki. Często są ulubieńcami :)




Na koniec zdjęcie Misi, pamiątka z jeszcze ciepłych i słonecznych dni :c 
Spadam się szykować i do mojego lubego! :)




Jakie jeszcze polecacie produkty z tej firmy?
Jakie są wasze opinie o tych produktach? 

11 komentarzy:

  1. dzięki za ten wpis :) Dobrze dowiedzieć się czegoś więcej o tych produktach:)
    Wspomniałaś o pomadce Sylveco - właśnie się zastanawiam nad kupnem, pewnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Alterry najbardziej lubię chyba szampony do włosów, używam też jakiejś pomadki, ale nie pamiętam której. Chyba skuszę się na krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą ich szampony w promocji to wpadną mi do koszyka ;) Krem polecam!

      Usuń
  3. Lubię pomadke z alterra i ich kremy, mam z granatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A to dziwne :) Tanie, całkiem dobre i w każdym rossmannie :)

      Usuń
  5. olejki tej firmy lubie ale do włosów produkty sie u mnie nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze nic z Alterry, ale mam chęć na kilka produktów ;) +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka produktów z tej firmy i sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre produkty tej marki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każde słowo,
Jeśli zaobserwowałaś mnie, napisz mi o tym. Odwdzięczę się tym samym ;)